top of page

Podsumowanie tygodnia 36,2016

W tygodniu 36 zrealizowałem jedenaście transakcji z czego 45% było zakończonych z zyskiem. Wynik skuteczności jest wysoki i nie będzie powtarzalny w przyszłości za często. Dla mnie celem jest utrzymanie skuteczności na poziomie od 30 do 35%. Nie jestem zadowolony ze stosunku średnich zysków ( 44,94 ) do średnich strat ( 26,54 ). Wynik 1,69 jest za niski, moim celem jest 2,75. Wynikało to głównie z dwóch pozycji zakończonych na break even oraz w parach EURSEK i EURAUD zysk zebrany na poziomie 1:1. Niestety pary te po wychodzeniu już na spore zyski wróciły do wzrostów po posiedzeniu Europejskiego Banku Centralnego. Na parze EURAUD "strata" tym większa, że byłem już w trakcie piramidowania pozycji. Złoto po ponownym wejściu w long w okolicach poziomu 1310 przyniosło oczekiwany take profit. Stałe zagrania na umocnienie się korony norweskiej z początkiem tygodnia przyniosło pozytywne rezultaty. Kompletnie nie wytłumaczalnym zagraniem był long w ostatni piątek na złocie. Set up po którym wchodziłem w pozycję był tworem mojej wyobraźni i pozycja ta była kompletnie nie potrzebna, starta również. Pozostałe stratne pozycje są i będą ponieważ są stałym elementem inwestowania na rynku forex. Poniżej szczegóły a także zestawienia zleceń otwartych i oczekujących.

Zielonych pipsów:-)

Treści zawarte w powyższym materiale nie stanowią żadnej rekomendacji w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz. U. z 2005r Nr. 206, poz 1715). Jest to wyłącznie wyraz wiedzy i poglądów autora i w żadnym wypadku nie może być podstawą działań inwestycyjnych czytelnika. Osoba chcąca zawrzeć transakcję sama podejmuje decyzję o zawarciu danej transakcji na podstawie samodzielnie określonego ryzyka, ewentualnej straty oraz potencjalnych korzyściach.

Recent Posts
bottom of page