top of page

Emocje - trading.

One są wszędzie i cały czas...kojarzysz ten miły dzwonek jak włączasz platformę...no przyznaj się że nie jest miły...on jest taki pobudzający, otwiera nowy okres, ten lepszy za chwilę będzie wszystko dobrze...

Gong uderzony...poszło zlecenie, dobrze idą, połowę spreadu odrobione wystarczy poczekać, sprawdzę za chwilę.

Emocje, czym są w tradingu?

Emocje to stracony czas. Emocje to nie wykonane zadanie. Emocje to kiepskie samopoczucie. Emocje to radość. Emocje to więcej. Emocje to ja. Emocje to przelew. Emocje to strata. Emocje to zysk....przypadkowy.

Emocje to hazard.

A strategia, a proces?

No jest...ale od dzisiejszej transakcji wszystko zależy. To ona odpowie mi na pytanie, czy nadaje się do tego biznesu.

Pięćdziesiąty siódmy raz sprawdzam dzisiaj wynik swoich aktywnych zleceń. Przez cały wieczór jestem gdzieś w innym świecie, tam na rynku. Znowu nie zrobiłem tego co miałem. Kolejny raz wykonałem przelew......teraz będzie dobrze, przemyślałem to sobie.

Strata, dam sobie jeszcze jedną szansę...popełniłem błąd, zmienię to... zlecenie

...a jeszcze tego nie wiedziałem...starta. No tak, trzeba to zmienić...teraz będzie dobrze.

Czas mija...stop loss...znowu nie dali mi zarobić.

Co mam zrobić, żeby dali mi zarobić. Martwię się...

Jutro będzie dobrze...spróbuję...

Zarabiam, jedna, druga transakcja, szybko poszło teraz mogę liczyć na zyski...dużo kasy zrobię.

...czas mija.

Tak blisko, ale to nie to, czegoś brakuje coś muszę zmienić. Jestem w szoku...miało być tak dobrze...

Przemyślę to, zmienię coś...

Emocje.

Kuźwa znowu cofnęli....

Jeszcze nie wszystko stracone...jeszcze mogą zawrócić.

Chyba nie zawrócą, jest gorzej, ale poczekam....

...nie zawrócą.

Czas mija.

...minuta za minutą, godzina za godziną, dzień za dniem, miesiąc za miesiącem...rok za rokiem...


Jeżeli masz pytania lub chcesz się ze mną skontaktować, poniżej podany jest adres email. Jestem dostępny także na kilku portalach społecznościowych, linki powyżej.

Pozdrawiam!

majda.p@hotmail.com


Treści zawarte w powyższym materiale nie stanowią żadnej rekomendacji w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz. U. z 2005r Nr. 206, poz 1715). Jest to wyłącznie wyraz wiedzy i poglądów autora i w żadnym wypadku nie może być podstawą działań inwestycyjnych czytelnika. Osoba chcąca zawrzeć transakcję sama podejmuje decyzję o zawarciu danej transakcji na podstawie samodzielnie określonego ryzyka, ewentualnej straty oraz potencjalnych korzyściach.


Recent Posts
bottom of page