top of page

Podsumowanie tygodnia 52,2016r

W ostatnim tygodniu roku 2016 na moim rachunku sporo się wydarzyło. Po pierwsze zredukowałem o połowę wszystkie pozycje na brytyjskim funcie a na koronie szwedzkiej dobrałem kolejne zlecenie sell. Szczegółowo opisałem tą sytuację tutaj. W zleceniach aktywnych pojawiły się też sell USDNOK, USDSEK, EURAUD. Opis wejść i ich motywy poznacie w poście tutaj. Zdecydowałem się także na odnowienie pozycji krótkiej na indeksie S&P 500, którą opisałem tutaj. W dolnej części postu szczegóły.


Na dzień dzisiejszy scenariusz na ropę i koronę szwedzką wygląda najlepiej. Mimo redukcji na funcie ze spokojem patrzę w przyszłość na umacnianie się tej waluty. Obecnie aktywne zlecenia, oceniam dobrze i liczę, że jesteśmy coraz bliżej większego take profit.


Dłuższego podsumowania nie będę robił w Nowym Roku, ponieważ jest jeszcze na to za wcześnie a aktywne zlecenia jeszcze potrzebują czasu, aby można je było ocenić. Tak jak pisałem wcześniej obecnie opisywany rachunek jest demo, ze względu na to, że bardzo szybko wyzerowałem konto pierwsze które dla Was pokazywałem a moja psychika kompletnie się rozsypała. Po kilku miesiącach opisywania zleceń i mojego spojrzenia na rynek psychika powraca do normy a kluczowa cierpliwość daje górę nad innymi nie pożądanymi emocjami. Obecnie jestem zadowolony z tego jak prowadzę obecny rachunek demo i w perspektywie kilku miesięcy będę na tym blogu prowadził rachunek rzeczywisty.

Szczęśliwego Nowego Roku:-)

Pozdrawiam!

majda.p@hotmail.com

Treści zawarte w powyższym materiale nie stanowią żadnej rekomendacji w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz. U. z 2005r Nr. 206, poz 1715). Jest to wyłącznie wyraz wiedzy i poglądów autora i w żadnym wypadku nie może być podstawą działań inwestycyjnych czytelnika. Osoba chcąca zawrzeć transakcję sama podejmuje decyzję o zawarciu danej transakcji na podstawie samodzielnie określonego ryzyka, ewentualnej straty oraz potencjalnych korzyściach.

Recent Posts
bottom of page